• maart

    24

    2020
  • 321
  • 0
Verder aangepaste dienstverlening wegens coronavirus, update 2

Verder aangepaste dienstverlening wegens coronavirus, update 2

Geachte relatie,
De ontwikkelingen omtrent het coronavirus maken het noodzakelijk onze dienstverlening opnieuw aan te passen. Uw gezondheid en die van onze mewerkers hebben de hoogste prioriteit. Daarnaast doen we ons uiterste best verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. Wij volgen daarom de richtlijnen van het RIVM nauwgezet op. Mochten de regels van overheidswege veranderen, dan passen wij onze dienstverlening direct daarop aan en ontvangt u wederom een nieuwsbericht.

Het coronavirus raakt ons allemaal, ook als we niet ziek worden.

Transportproblemen en prijsstijgingen

Onze chauffeurs rijden nog volgens ons reguliere rooster. Om besmettingsgevaar te voorkomen en ons transport zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, vragen wij u het volgende:

·         Spaar lege fusten op tot een later ogenblik. Is ophalen noodzakelijk? Dan vragen wij u deze buiten op een toegankelijke plaats klaar te zetten.

·         Probeer uw bestellingen wat eerder door te geven dan u gewend was.

·         Bestel, waar mogelijk, volle pallets of combineer uw bestellingen tot één order.

Wij werken tijdelijk met extra bezorgpersoneel, om zoveel mogelijk producten op tijd bij u te bezorgen. Niet al deze chauffeurs weten de weg op uw bedrijf. En het kan zijn dat u zelf uw protocol hebt aangepast, om contact met derden te voorkomen. Geeft u bij uw bestelling even door waar onze chauffeurs uw materialen mogen neerzetten? Zo kunnen we samen veilig en snel uw bestelling verwerken.
Wij ontvingen de eerste meldingen van leveranciers over hogere transportkosten, die aan ons worden doorberekend. Transporteurs moeten vanwege in- en uitreisverboden soms lege ritten maken of extra ritten inplannen om de bevoorrading te kunnen waarborgen.
Levering van producten uit bijvoorbeeld Italië lopen vertraging op of worden afgezegd. Wij zoeken, waar nodig, naar alternatieve inkoopkanalen.

Op dit moment hebben wij nog geen meldingen ontvangen over productschaarste. Mocht dit aan de orde zijn, dan hoort u dit natuurlijk van ons en zoeken wij met u naar passende alternatieven.
Wij zien wel dat prijzen onder druk komen te staan door de opgelegde beperkingen in binnen- en buitenland. Daarom houden we intensief contact met onze leveranciers, in de hoop u optimaal te kunnen blijven bevoorraden, tegen een redelijke prijs.
Indien prijsstijgingen nodig zijn, proberen wij die zo laag mogelijk te houden.

Mondkapjes en spuitmaskers

Onze voorraad mondkapjes is op. U zult begrijpen dat er ook niet snel nieuwe leveringen komen. Probeer zuinig te zijn op hetgeen u nog hebt. Voor het spuiten zijn er nog andere maskers ter beschikking.

Winkel

In onze winkel is contante betaling tijdelijk niet mogelijk. Ook willen we voorkomen dat er teveel mensen te dicht bij elkaar in de winkel staan. Aangezien wij geen pintautomaat hebben, hanteren wij voor winkelverkoop vanaf nu het volgende: Wij verzoeken u vooraf te bellen om uw bestelling door te geven. U ontvangt van ons dan een ‘tikkie’ oftewel digitaal betaalverzoek, waarmee u de artikelen kunt betalen.

Na ontvangst van uw betaling kunt u uw bestelling op een afgesproken moment afhalen. We zullen ervoor zorgen dat de goederen af te halen zijn, zonder dat u in de nabijheid van onze werknemers hoeft te zijn.

 

Daarnaast geldt nog steeds:

·         Onze vertegenwoordigers werken vanuit huis en onderhouden telefonisch klantcontact. In overleg en indien hoogst noodzakelijk, kunt u de vertegenwoordiger vragen uw bedrijf te bezoeken.

·         Ons kantoor is (met beperkte noodzakelijke bezetting) bereikbaar. Hierdoor kan het zijn dat wij minder goed telefonisch bereikbaar zijn dan u van ons gewend bent. U kunt uw vragen of bestellingen dan per e-mail doorgeven via info@pgkusters.nl, of contact opnemen met uw vertegenwoordiger.
Hebt u vragen? Neem dan contact op via telefoon: (0487) 57 13 42 of mail: info@pgkusters.nl.
Wij staan graag voor u klaar. Noodgedwongen lopen zaken iets anders dan u van ons gewend bent. We hopen dat u begrip hebt voor de gewijzigde service.

Wij rekenen op uw medewerking en wensen u een goede gezondheid toe.

Met vriendelijke groet, namens directie en medewerkers van P.G. Kusters B.V.,

John Kusters

 

Laatste berichten
Best bekeken
© Copyright 2020 P.G. Kusters B.V.